Για την περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών που παίρνουν μέρος στην ενισχυτική διδασκαλία από τους εκπαιδευτικούς του πρωινού ωραρίου

Με το υπ’ αριθμόν έγγραφο 20116/Δ2/11-02-2019 έγγsραφο της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, ζητείται από τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν δελτία περιγραφικής αξιολόγησης για τους μαθητές που παίρνουν μέρος στην Ενισχυτική Διδασκαλία. 

Προκύπτουν πολλά ερωτηματικά, ωστόσο, από το γεγονός ότι η περιγραφική αξιολόγηση ζητείται, όχι από τους συναδέλφους που διδάσκουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία, αλλά από τους συναδέλφους του πρωινού ωραρίου!

Τι δουλειά έχουν οι συνάδελφοι του πρωινού ωραρίου να αξιολογούν τους μαθητές τους, για την ανταπόκρισή τους στο Πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, όπου μάθημα κάνει και είναι υπεύθυνος άλλος εκπαιδευτικός; 

Οι εκπαιδευτικοί του πρωινού ωραρίου αξιολογούν την πρόοδο των μαθητών τους έτσι και αλλιώς, με τις συνήθεις διαδικασίες, στα πλαίσια του μαθήματός τους. 

Φέτος καλούνται για πρώτη φορά να συμπληρώσουν επιπλέον έντυπα, που θα χρησιμοποιηθούν για να συνταχθεί η Έκθεση για τα «αποτελέσματα εφαρμογής του Προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας».

Αλλά τι πάει να πει τελικά «αποτελέσματα από την εφαρμογή της Ενισχυτικής Διδασκαλίας»; 

Πώς μπορούν να μετρηθούν τα «εκπαιδευτικά αποτελέσματα»; Και για ποιο σκοπό; Για να αξιολογηθεί μία παιδαγωγική διαδικασία, εξ’ ορισμού σύνθετη και πολυπαραγοντική; Για να αξιολογηθούν έμμεσα και οι συνάδελφοι που συμμετέχουν σε αυτή; Και τι θα σημάνει, αν για το Υπουργείο τα «αποτελέσματα δεν είναι καλά»; Ότι απέτυχε η Ενισχυτική, το μάθημα και οι εκπαιδευτικοί που το έκαναν; Πώς θα «μετρηθεί» η πρόοδος π.χ. ενός παιδιού, που μία πάει και μία δεν πάει στην Ενισχυτική;

Κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτο! Δεν έχουν καμία δουλειά οι εκπαιδευτικοί να μετατραπούν άμεσα ή έμμεσα σε αξιολογητές της δουλειάς άλλων συναδέλφων. 

Αυτό που πρέπει να κάνει το Υπουργείο είναι να ξεκινά άμεσα την Ενισχυτική Διδασκαλία, που βοηθά αποδεδειγμένα χιλιάδες μαθητές, από την αρχή της χρονιάς και όχι πριν τα Χριστούγεννα! Να επαναφέρει την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) στα Λύκεια, που έχει σταματήσει παντελώς. Να εργάζονται στην Ενισχυτική Διδασκαλία και στην ΠΔΣ, μόνιμοι εκπαιδευτικοί, όχι συμβασιούχοι, διορίζοντας τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που σήμερα εργάζονται σαν συμβασιούχοι-αναπληρωτές και στην Ενισχυτική Διδασκαλία!

Απαιτούμε από το Υπουργείο να αποσύρει το συγκεκριμένο έγγραφο. 

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να μην το συμπληρώσουν, καλύπτοντάς τους συνδικαλιστικά, με βάση τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ για αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *